31 Mart 2011 Perşembe

Perşembe

  Bazen etrafınızada olan bitene anlam veremediğiniz oluyor mu? Oluyorsa en iyi siz anlarsınız beni.Öyle karmaşık ki hayat.Hangisi iyi hangisi kötü bilemiyorum bazen.Bildiğim birşey var biz kadınlar acı çekmeyi seviyoruz.Böyle ateşlerde yanıp kül olmak istiyoruz.
  Dün akşam belkide hayatta duymak istediğim en güzel cümleleri duydum.Hayır evlenme teklifi almadım :D zaten hayatta duymak isteceğim birşey mi o konuda bile emin değilim :) Neyse işte duydum ama mutlu muyum bilmiyorum.Eskisi gibi sadece kelimelerde yaşamak istemiyorum.Birşeyin gerçek olduğunu ancak zamanla anlayabiliyoruz maalesef.Birde neden çok değer verdiklerimiz bize hoyrat davranır ki.Ne çok sorularım var umarım birgün hepsinin cevabını alırım.
  Düşündükçe bazı şeyleri daha çok saplanıyorum gibi.O yüzden düşünmemeye çalışıyorum.Mutlu olmaya çalışıyorum en azından sevgili dosttum mutlu onun kiyle avunuyorum.Aslında nankörlük etmiyeyim bu hayatta güzel bir aile ve kocaman yürekli insanları tanıyorum şanslıyım.Ama yüreğim bambaşka bir yerde ve galiba hepde orda kalıcak.Ya alışıcam yüreğimden ayrı kalmaya yada gözümü karartıp ve o da azcık cesur olursa kalıcam beni en çok üzen sevdiğimin yanında.

  Siz mutlu olun ve umarım hep yürekleriniz yanınızda kalır.

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Biz takipteyiz. Sen yazdıkça bizim kalbimiz hepten hassaslaşıyor.

pohpoh perisi dedi ki...

Güzel yürekli profösör :) teşekkür ederim.